Nie marnuj – wykorzystaj!
Czy wiesz, że natka rzodkiewki i natka marchewki są świetnymi składnikami do przygotowania pesto? Mogli się o tym przekonać uczestnicy świdnickiego EkoPikniku, którzy odwiedzili stoisko Electrolux Group.
W piątek, 23 czerwca b.r. w Parku Centralnym w Świdnicy odbył się Świętojański EkoPiknik. Głównym celem tej imprezy jest popularyzacja zdrowego, ekologicznego stylu życia wśród mieszkańców. Zespół Employer brandingu z naszej fabryki w Świdnicy, na stoisku Electrolux, pokazywał jak nie marnować żywności wykorzystując warzywa i owoce w całości do przygotowania znakomitych koktajli i pesto.
Oprócz tego, jak co roku, na naszym stoisku przygotowywaliśmy popcorn, rozdawaliśmy wodę, a dzieciom proponowaliśmy malowanie twarzy i zmywalne tatuaże. Przygotowaliśmy również strefę relaksu, gdzie można było odpocząć w kojącym cieniu drzew.
„EkoPiknik to już nasza świdnicka tradycja, która na stałe wpisała się w kalendarz działań Employer Brandingu. Jak co roku nasze stoisko cieszyło się olbrzymim powodzeniem, a miłe słowa od osób odwiedzających EkoPiknik utwierdzały nas w przekonaniu, że takie inicjatywy są potrzebne i bardzo pozytywnie odbierane przez lokalną społeczność” – mówi Magdalena Cichocka, Recruitment and employer branding specialist.
EkoPiknik w liczbach:
12 – kilogramów wydanego popcornu
250 – litrów wydanej wody
600 – porcji pesto z 30 kg warzyw przygotowanych i wydanych w czasie warsztatów z niemarnowania żywności
800 – porcji koktajli z 120 kg owoców i warzyw przygotowanych i wydanych w czasie warsztatów z niemarnowania żywności
160 – dzieci, którym zostały pomalowane twarze w czasie trwania eventu
400 – dzieci, którym wykonaliśmy zmywalne tatuaże
16 – pozytywnych osób organizujących wydarzenie: Dorota Bachta, Sylwia Król, Marcelina Słabiszewska, Joanna Dauber, Marta Bryk, Agnieszka Twardowska, Katarzyna Ziemak, Iwona Siamburska, Izabela Majchrzak, Jolanta Tomczyk, Małgorzata Chmielarska, Żaneta Kosek, Klaudia Opalach, Magdalena Cichocka, Rafał Miszczuk, Tomasz Cichocki.