Zwycięskie „Ogródki ze smakiem”!
Nasza kampania edukacyjna „Ogródki ze smakiem” zdobyła Nagrodę Główną w kategorii Kampania Public Relations w konkursie KREATURA. Gratulacje dla Kamili Cap i całego zespołu pracującego nad tym projektem!
30 listopada b.r. podczas uroczystej Gali w Warszawie zostały rozdane Kreatury, jak popularnie mówi się o nagrodach przyznawanych w prestiżowym Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura. Nagradzane są w nim najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe. Do tegorocznej, 26. edycji zgłoszono 163 prace, z których jury złożone z przedstawicieli środowiska marketingowego pod przewodnictwem Kingi Grzelewskiej, Managing Partner and Creative Director MullenLowe Warsaw wybrało laureatów w poszczególnych kategoriach. Jest nam niezmiernie miło, że nasz projekt „Ogródki ze smakiem” okazał się wg. jury najlepszą kampanią public relations w Polsce w 2022 roku.
.
Ogródki ze smakiem
W kwietniu tego roku rozpoczęliśmy ogólnopolski program edukacyjny, w ramach którego zorganizowaliśmy konkurs „Ogródki ze smakiem”. Przedszkola z całej Polski mogły w nim powalczyć o nagrodę główną – ogródek warzywny, w którym będą prowadzić działalność edukacyjną na temat ekologii wśród najmłodszych. Celem konkursu było zaznajomienie dzieci, rodziców i opiekunów z ideą dbania o środowisko, niemarnowania żywności oraz produkowania mniejszej ilości odpadów. Honorowym patronem konkursu został PAN Ogród Botaniczny – Centrum Zachowania Różnorodności Biologicznej w Powsinie. W maju nastąpiło ogłoszenie 5 zwycięzców i rozpoczęła się budowa ogródków warzywnych w zwycięskich przedszkolach.